Tiny Bunny Free Lines Arrow Kris&stories: AVON new in!

24. ledna 2014

AVON new in!

Jelikož jsem Avon lady, nemůžu si odpustit nějaký ten nákup. Ať už malý, nebo větší. Dnes mi tedy došla objednávka z katalogu 1/2014 a já, i z toho mála co jsem si objednala, byla natěšená jak Jarda na nový bagr. Produkty z avonu mám moc ráda a proto se na blogu budou objevovat častěji.


Objednala jsem si černou elegantní kabelku (seznamte se, jmenuje se Elora :D ), pěnu s pumpičkou na intimní hygienu, stíny Quatro Mocha Latte a rtěnku UC Absolute Lovely Cherry.

Ani s jedním výrobkem zatím nemám žádnou zkušenost, jelikož intimní gel teď ještě mám nevypotřebovaný a když jsem doma, tak se moc nemaluju. Ke kabelce můžu říct, že je matná, jednoduchá a elegantní. Má skvělou velikost a vevnitř má kapsičku na mobil a klíče a jednu malou na zip ve které většinou nosím nezbytnosti.


S přáním hezkého večera

Žádné komentáře:

Okomentovat