Tiny Bunny Free Lines Arrow Kris&stories: My first TAG - If I was..., I will be...

25. ledna 2014

My first TAG - If I was..., I will be...

Krásný den všem!
Dnes tu pro vás mám TAG, který se jmenuje  - Kdybych byla..., tak budu.. 
Je to velice jednoduchý a rychlý TAG, díky kterému se o mně dozvíte zase něco více. Doufám, že se Vám bude líbit :)


Kdybych byla ovoce,tak bych byla  Jahoda

- Je první co mě napadla, miluji jejich chuť, konzistenci, vůni, skvěle se hodí k pečení, vaření, do různých koktejlů a navíc díky tomu že je drobná, se dobře papká :P.

Kdybych byla barva,tak bych byla → Pastelová

- U barev jsem hrozně nerozhodná, jelikož jich mám moc oblíbených. Proto jsem zvolila takovou skupinu barev, které se mi líbí a ráda je nosím a mám kolem sebe.

Kdybych byla zvíře,tak bych byla → Delfín

- I když se v některých situacích moře bojím, tak bych si zvolila delfína už jen proto, že je chytrý, má neskutečný prostor (celý oceán), má city a rodinné cítění, dorozumívání mezi sebou jim také nechybí a jsou krásní. Navíc celkem ráda plavu a miluji koupel <3

Kdybych byla spotřebič,tak bych byla → Sporák

- Za první nám vaří a peče jídlo, které miluji a za druhé jsem zimomřivka, takže ty stupně navíc by mi vůbec nevadily.

Kdybych byla kniha,tak bych byla → Deník

- Doufám, že i to se dá brát jako kniha. Pokud ne, tak se moc omlouvám. Deník jsem vybrala proto, protože do něj každý píše svá tajemství, romantické chvilky a podobně. Proto je to kniha všech žánrů dohromady a vybrala bych si ji.

Kdybych byla oblečení,tak bych byla → Košile

- Hrozně moc se mi líbí košile, ještě když na sobě mají vzory jako puntíky, kočičky, králíčky, květinky,... jednoduché, elegantní, romantické a roztomilé.

Kdybych byla šperk,tak bych byla → Snubní prsten

- Kdo by nechtěl dokazovat pouto dvou zamilovaných lidí :).

Kdybych byla auto,tak bych byla → Mustang Shelby GT500

- Myslím ty nové verze. Sportovní a přitom něčím elegantní. Dokonalý zvuk a myslím, že i jízda. Takový vlastnit, jsem královna!


Kdybych byla element,tak bych byla → Vzduch

- (Doufám, že je jako element myšlen živel.) Hlavně proto, protože jsem vodnář a ten patří mezi vzdušná znamení. Poté, co jsem si přečetla typy živlů, celkem na mě tenhle i sedí, možná bych si přivlastnila ještě pár věcí z ostatních skupin, ale tahle je asi nejpravděpodobnější.


Doufám, že se Vám TAG líbil! A protože se mi líbily typy živlů a jejich charakteristiky, dám Vám je sem také, ať se podíváte, jestli na Vás sedí ten váš :)



Oheň – intuitivní typ
Lidé s převahou ohně se vyznačují spontánností, temperamentem, sebestředností a pozitivním přístupem k životu. Je jim vlastní představivost a rozhodnost. Mají potíže s požadavky každodenního života, kterým se snaží vyhýbat.
Ohnivá znamení: Beran, Lev, Střelec
Vzduch – myslící typ
Člověk s převahou vzduchu je komunikativní, aktivní, zvídavý, přizpůsobivý a neposedný. Vyznačuje se všestranností a skvělým intelektem. Má mnoho zájmů, dokáže se snadno nadchnout, ale ne vždy vydržet a dokončit vše, co započne. Má potíže s vyjadřováním svých citů.
Vzdušná znamení: Blíženci, Váhy, Vodnář
Voda – citový typ
Tam, kde je zvýrazněn element vody, je kladen velký důraz na osobní vztahy. Člověk s převahou vody vnímá svět kolem sebe velmi subjektivně a reaguje dle momentálního citového rozpoložení. Proto se o těchto lidech říká, že jsou nepředvídatelní. Ale jsou také soucitní a instinktivně rozumí potřebám druhých.
Vodní znamení: Rak, Štír, Ryby
Země – vnímavý typ
Člověk, který "zůstává stát na zemi", je realistický, konzervativní, spolehlivý a smyslový. Je zaměřen na materiální svět a své bezpečí. Potřebuje jistoty, finanční zajištění a společenské postavení. Dokáže si poradit s praktickými záležitostmi, ale horší je to s iracionálnem. Svou představivost a intuici obvykle potlačuje. Nevěří ničemu, na co si nemůže sáhnout.
Zemská znamení: Býk, Kozoroh, Panna

Tak co, sedí to na Vás tak jako na mě? :)


Přeji krásný den!

4 komentáře:

  1. Anonymní19.2.14

    Ten deník jako knihu ti neprominu a zajímalo by me, co bys byla, kdybys byla nábytek? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi postel :D hrozně ráda spím a válím se ;)

      Vymazat
  2. Anonymní19.2.14

    a která část těla bys byla? který den v týdnu bys byla? který pes bys byla? Díky za odpovědi, když už teda víme spotřebič, tak i tohle :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. část těla asi srdce:)neřekla jsi, že by to nemohla být kost či orgán a součástí těla to je ne? Srdce protože nám dává život! Den v týdnu asi sobota...Přijde mi vždy nejdelší (pokud ho celý nestrávím v práci!) a taky je to víkend:) A pejsek? To fakt nevím...hlavně nějaké chlupaté plemeno, mám ráda takové huňáčky a v porovnání s mými vlasy jim tu hřívu hodně závidím! :D

      Vymazat