Tiny Bunny Free Lines Arrow Kris&stories: 1st Birthday PARTY!

11. února 2014

1st Birthday PARTY!

To byl ale večer! Všem mým přátelům - spolužákům děkuji za neskutečnou Olomouc párty :)

(Aspoň pro představu, pleť jsem nalíčila stejně jako každá jiná, lehký makeup typu BB cream, pudr, korektory a tvářenku. Na očích jsem se lehce vyřádila a použila jsem pro zesvětlení koutků očí gelovou oční tužku superSHOCK Avon v odstínu flash, oční stíny meruňkové barvy z paletky Avon true colour pink sands a černou oční linku také od Avonu řady glimmorotick odstín blackest black. Nakonec jsem na rty použila obyčejný balzám jako podklad, udělala obrys tužkou na rty od essence a použila tmavě červený fix na rty od NYC.)

Sešlo se nás kolem dvaceti, začali jsme v restauraci Atlant a pak se přesunuli do klubu 15minut. Skvěle sem si to užila, nasmáli jsme se a zatančili. Neskutečným překvapením byly krásné dárečky, které jsem dostala navíc. Pro mě byl dárek už jen to, že jsme se sešli v hojném počtu se skvělou bandou, ale tímto mě úplně dostali :) Pro představu tu mám pár fotek s lidmi (i dárečky), kteří tu pro mě jsou vždycky a vím, že se na ně můžu s čímkoli obrátit. Děkuji moc všem!!



























Přívěšek mám od mých nejlepších kamarádek (Terezky a Klárky) pro štěstí u zkoušek, ze kterého jsem nadšená a určitě se objeví na fotkách k plesovým šatům tento rok! K němu mi přidaly ještě lak na nehty. Miluju růžové odstíny :) Od další kamarádky jsem dostala moc moc mňam čokoládku Orion (Baši), mini bonboniéru Milku jsem dostala od mojí Kriss a bonboniérku Merci jsem dostala od skvělého kamaráda (Rádi). (Ještě jsem dostala od dalšího kamaráda kondom, ale ten jsem nevyfotila :D.... díky šubi!)


Kriss! 

ladies! 


Přeji krásný večer!

Žádné komentáře:

Okomentovat