Tiny Bunny Free Lines Arrow Kris&stories: Skirt and black top!

12. února 2014

Skirt and black top!

Sukně je jedna z mých nej kamarádek. Až na to že byla zima, takže mé nožičky jen v silonkách nevydržely a punčocháčky musím opravdu doladit, jelikož NEjsem zásobena barvami! ( to bych měla na příští zimu napravit! HAHAHA!!) Proto jsem sukně v tom mrazivém období omezila na minimum (vlastně jsem asi žádnou neměla.... ale zima netrvala dlouho že?). I tak si myslím, že pokud to doladit jde, je to celkem nedráždivý pohled, no ne? 

Každopádně jsem dnes vybrala jednoduchost, takže popínavá sukně do pasu petrolejového odstínu s obyčejným černým tričkem a silonkami jde. Dodala jsem sbírku bižu a můžeme vyrazit! Zkouško, mám Tě v kapse!







Taky jsem nadšená z mé bundy alá parka. Vůbec nechápu, že jsem pochybovala o téhle barvě. Náhodou mi velice přirostla k srdci. 



Až tak, že jsem si k ní koupila i naušnice. To jsou věci! (a ještě jedny navíc... přece jen nejde odolat tak roztomilým květinkám!)






A jaký oufit jste dnes zvolily vy? :)
Přeji krásný slunný den <3

2 komentáře: