Tiny Bunny Free Lines Arrow Kris&stories: Clothes wishlist!

25. února 2014

Clothes wishlist!

A pro změnu i nějaký ten wishlist s oblečením a tak :) Nechtěla jsem vám všechny věci cpát do jednoho, protože by to bylo zmatené a navíc kosmetický wishlist se mi plní tedy určitě rychleji a snadněji. Mám pár věcí, které by můj šatník, botník či šperkovnička přivítala velice ráda. Kdo ví, třeba někdy v průběhu roku? :D



Kraťase využiju spíše v teplejším období, to ale neznamená, že už je nemůžu chtít teď! Levé vypadající jako sukně mě okouzlily na první pohled a riflové otrhance miluji už hodně dlouho! Jen je nemůžu sehnat a nějak k nim nemám dobré dříny, abych je vytvořila. No uvidíme, třeba nějaké starší záhadou najdu, nebo na ně narazím v nějakém obchůdku. Nechme se překvapit :)


Když už jsme u těch zakrývačů končetin, taky mi padly do oka "šedé" rifle. Poslední dobou se mi hrozně začaly líbit, nebo takové ty plísňáky. Třeba na některé narazím za rozumnou cenu. V této době totiž nemám nouzi kalhot, ale těch není nikdy dost že?! Ono vlastně ničeho není nikdy dost :D










Jelikož už se blíží, nebo už je, plesová sezóna, velice by mě potěšily nějaké takové pleťovky. Blbě se shání a navíc většina z nich hrozně tlačí a nevydržíte v nich dýl, jak hodinku dvě. To já nechci! Chci luxusní, krásné, vysoké ale pohodlné lodičky pleťové barvy, ve kterých vydržím aspoň většinu večera. Jsem moc naivní že?









Taky se k botičkám hodí šatičky! Já jsem celkem vybíravá a tak mám jeden z důležitých požadavků. Volné záda! Prostě to poslední dobou miluji! Jen žádné, co by se mi líbily, nemůžu najít. Tyhle na obrázku by se mi líbily, ale nemám šanci nějaké takové najít. ACH JO!



Nakonec nějaká ta romanťárna. Podprsenka s mini korzetem se mi líbila vždycky. Jen je těžké najít na mou postavu takovou, která by mi seděla a slušela. Líbila by se mi nějaká sexy krajková, jednoduchá a elegantní. To vše v jedné krásné korzetové podprsence. Samozřejmě v setu se spoďárama že! :D


Co se týče oblečení, co preferujete? Sukně, kraťase nebo kalhoty?
A jaký máte letní semestr? :)


Přeji krásný zbytek dne

Žádné komentáře:

Okomentovat