Tiny Bunny Free Lines Arrow Kris&stories: Something new!

26. února 2014

Something new!


Tohle je můj kosmetický wishlist, o kterém jsem mluvila v minulém článku. Dnes je už ale některé přání smazané ze seznamu! Jsem nadšená, když vidím prázdné místo na mapce přání. Takže jsem byla v drogérii a vůbec jsem nemyslela na to, že něco potřebuji. Jen tak nakouknout, co je teď v kurzu, jaké jsou novinky a podobně. Nakonec jsem ale odešla s malým nákupem, ve kterém se schovávaly jak výrobky z wishlistu, tak i nějaké navíc. Jak jinak :D



První věc, co zmizela je šampón a kondicionér Timotei. Uvidíme jaké budou, za chvilinku vypotřebuji to, co používám teď. Voní ale krásně. Samozřejmě je zrecenzuji po delší době zkoušení. Pak už to jsou výrobky navíc, jako mezizubní kartáčky, které mi došly a čirou náhodou byly v Rossmanu zlevněné snad o polovinu! Také pudřík od essence byl jen za 30 korun! Malé lahvičky sprchového gelu a šampónu využiji v plavání, které mám jako A předmět teď v letním semestru. A nakonec taková zajímavost! Přípravek na odstraňování vodního kamene. Stálo to je 15 korun, tak jsem si řekla, že to jen tak ze srandy vyzkouším. Moje konvice na kolejích je totiž už v docela fujky stavu ohledně kamene :D! Dnes jsem vyzkoušela a musím říct, že z bílé spirály vznikla růžová, taková ta co se skrývá pod nánosem. Čumím! Funguje to!



Koupili jste si v posledních dnech něco nového vy?
Zkoušeli jste už někdy Timotei?
Máte zkušenosti s pytlíčky na odstranění vodního kamene?



Přeji krásný zbytek dne! 

3 komentáře:

  1. těším se na recenzi produktů Timotei :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky, na tvůj blog jsem narazila náhodou a moc se mi líbí, přidávám se do pravidelných čtenářů :) Pokud se neurazíš ráda bych tě také pozvala na můj blog a moje kosmetické novinky :) www.lucieruzickova.blogspot.cz
    a pokud se ti bude líbit, prosím přidej se ;)

    OdpovědětVymazat