Tiny Bunny Free Lines Arrow Kris&stories: Happiness!

15. února 2014

Happiness!


Jak už jsem postovala příspěvek o Valentýnu TU, tak mám ještě takové malé doplnění. Chtěla jsem se pochlubit dárečky, které jsem dostala od maminky a které jsem já darovala mamince a Tině. Je to vše tak milunké, že se o to chci podělit s Vámi!

Od maminky jsem dostala daší (už mám srdíčkovou a originální kulatou) sadu formiček na muffinky ve tvaru hvězdiček. K tomu taky krásnou kytičku. Za chvíli vykvete do krásně sytě růžových květů, které budou brevně ladit s květináčkem. Moc roztomilé! Já zase mamince a Tině podarovala miniaturní bonboniérky. Tině tu s Minnie a mamince belgické pralinky. Jak málo stačí k rozradostnění běžného dne!


A ohledně včerejška a dneška - tak úžasné dvacáté narozeniny jsem si před několika týdny neuměla ani představit. Ani jsem nevěřila, že budu mít nějakou oslavu. Nakonec jsem měla 3 a všechny dokonalé!

První byla v Olomouci s kamarády a spolužáky z výšky, s kterými jsem si užila skvělý večer. Už jsem o párty tady na blogu psala( TU ).

Druhá byla včera večer s kamarády (dá se říct rodinou přes koleno....HAHA), tady doma ve Zlíně. Byla perfektní! S přípravami jsem začala už ve čtvrtek v noci, kdy jsem pekla vanilkové a čokoládové řezy, potom jsem pokračovala v pátek kolem druhé hodiny odpoledne, kdy jsem dopekla špenátovo-salámové šněky, sladko-pikantní tyčinky a s Tini vytvořila jednohubky s česnekovou pomazánkou a mandarinkami. Jídlo jsem ale bohužel nestihla nafotit, naopak dárečky mám všechny nafocené, takže se o ty úžasnosti podělím s Vámi.


 Tady jsou všechny dárečky pohromadě. Tak skvělé kamarády mám. Všichni mi záviďte! :D
 Dostala jsem malinkou zásobu Milek, abych zhubla a dosáhla štíhlé linie do léta!
Sada na zuby je jasná. Už se na mě nedá dívat ani semnou mluvit, jak mám zhnilé zuby a páchne mi z pusinky! :D
 Dokonalá sada sušenek, další věc ke zlepšení správného životního stylu aneb cesta ke štíhlé linii!
 Krásné tulipánkové přáníčko, poukaz do welness pro dva a poukaz do Yves Rocher! Prostě paráda!
 Strašně roztomilá srdíčková krabička, ve které jsem našla lak na nehty, perníkové srdíčko a krásný zlatý náramek.
 Opravdu exlusivní kytici, kterou nezapomínám zalívat každý den! :D
Krásný přívěšek na klíče, který mě neskutečně dojal. V krabičce, ve které se medvídek schovával byla totiž krásná věta a to: Někteří přátelé jsou vyjímeční, jako jsi ty pro mě.
A mé oblíbené růžičky, rudé od mého muže a 2 bílé od Kačky a Davči.
a krásné muffinky od Katyes ♥




Zkrátka nebyli by jste zcela odvaření z takových krásných dárků? Já jsem byla úplně překvapená, vůbec jsem nečekala dárky a ani je nepožadovala, ale je to nádherný pocit. Děkuji moc vše! Užila jsem si jednu z nejlepších párty. Ale ještě jich určitě bude více, takže se mám na co těšit :)

A třetí proběhla dnes, ta domácí s rodinkou :) Dostala jsem další dárečky a od maminky zaplacení poloviny zájezdu do řecka, kam se chystám v létě a kterému zvlášť věnuji nejméně jeden příspěvek.



 Naše hostina :)
oslavenec v dýmu od svíček :D
 sladké dárečky 
a tady přibyla jedna bílá růže :)


A jak budete oslavovat nebo jste oslavovali narozeniny vy?
Přeji krásnou prosluněnou neděli

Žádné komentáře:

Okomentovat