Tiny Bunny Free Lines Arrow Kris&stories: How I was choosing a jacket?

16. února 2014

How I was choosing a jacket?

Pár dní po Vánocích jsem vyrazila do města na obchůzky a nákupy věcí, co jsem potřebovala. Měla jsem totiž jet na lyžák do Itálie, o kterém tu už mám článek, a tak jsem musela pořídit pohorky a podobně. Co se ale nestalo. Jak jinak, než když nakupujete něco, narazíte i na to druhé co potřebujete, skvělé a zlevněné na neuvěřitelnou cenu. Vešla jsem do Terranovy a uviděla tam mnoho pěkných zimních bund. Vínové, černé, bílé, smetanové, různé střihy. V kabince jsem strávila asi půl života tím, kterou z nich vybrat. Ten den jsem své ségře poslala asi tisíc fotek s různými bundami, aby mi poradila. (pak tak vypadal účet za mobil! :(...) Zkoušela jsem vše možné, jak uvidíte na fotkách a nakonec skončila u khaki zelené. Proč? 




Když jsem zkoušela bundy tohoto typu, zdáli se mi na mou malou postavu moc dlouhé a že mi zkracují nožky. A já upřímně nenávidím vzhled krátké nohy, dlouhý trup! :D Navíc když se podíváte pořádně, jsou z lesklého materiálu a ty látkové části na ramenech, úplety a podobně mi k tomu zkrátka moc neseděly. A když se podíváte na tu vínovou, vypadá to ještě divněji! :D

Proto jsem přešla na další možnost. kratší střih bundičky. Byla měkoučká, teplá a celkově vypadala docela fajnově. Jenomže já si prostě nemůžu pomoct, bála jsem se, že mi bude táhnout na ledviny a pak jsem si představila takové ty tlusté přetékající boky, které bych získala kvůli té zimě, co by na ně šla. Takže né, i když byla celkem hodně fajn, díky.



Na poslední chvíli jsem si ale všimla bund parkového střihu. Pořádně jsem je prozkoumala, zjistila že jsou velice ucházející a začala zkoušet. 



Ach jo! Tu vínovou jsem chtěla taaak moc! Ale Protože mi v ní bylo trošku ouzko (menší velikost) a krémovou bych hned, jak se znám zašpinila, vyzkoušela jsem i olivku. Přirostla mi k srdci né jen tím, že mi velikostně seděla nejlépe, ale taky tím, že k mým lehce zrzavým vlasům se ten odstín prostě nehorázně hodil. Navíc jsem nikdy takové barvy bundu neměla. NAVÍC stála jen 600kč oproti původních 2 200kč. NEKUP TO!





A tak skončil můj romantický příběh o bundě šťastně :)
Vybírali jste tento rok taky novou bundu?
Jaký odstín máte doma a jaký preferujete?

Přeji krásný zbytek dne 

Žádné komentáře:

Okomentovat