Tiny Bunny Free Lines Arrow Kris&stories: mini new in!

20. února 2014

mini new in!


























Každá z nás si jednou potřebuje udělat radost a já si ji udělala o víkendu. Časopis Lamour kupuji každý měsíc, protože je v něm mnoho zajímavých článků, horoskop, sudoku, tipy a rady v módním, kosmetickém i zahraničním a chuťovém světě. A to za pouhých 30 korun, takže kdo nekoupí, je hlupák! Jelikož jsem nemohla doma najít silonky, koupila jsem jedny nové, které stejně budu moct použít až v létě, protože jsou hrozně tmavé. A víte co? jak jsem je koupila a donesla domů, našla jsem jedny staré. Jak na potvoru. Anti-Perspirant Fa používám snad už několik let a pořád ho neměním. Vyhovuje mi, voní krásně celý den i když sportujete a taky stál jen 40 korun. Laky na nehty od miss sporty jsou teď celkem novinkou, hodně blogerek už zkoušelo a tak jsem se nechala taky očarovat. Vybrala jsem péči 5v1 a podkladový a krycí lak. Navíc zase další věci ve slevě, jen 40 korun za jeden z původních 60ti. Ten den jsem na ně měla štěstí :) A chválené milované mňami Bubble Tea už všechny moc dobře známe a tak jsem si neodpustila jeden taky koupit. Po dlouhé době! Koupila jsem karamelový a byl vynikající!




A co vy, nakupujete i takové maličkosti, které umí udělat velkou radost?

Přeji krásný prosluníčkovaný den 

Žádné komentáře:

Okomentovat