Tiny Bunny Free Lines Arrow Kris&stories: Flormar Supermatte!

19. února 2014

Flormar Supermatte!


Nejlepší, nejúžasnější, nejkrásnější dárek! Prvně když jsem lak držela v ruce, tak jsem ani netušila, jaký to poklad jsem dostala od kamarádek k narozeninám. Barva mě samozřejmě uchvátila na první pohled a myslím, že nejsem sama. Ale konzistence, krytí, obsah, .... Zkrátka nanášení tohoto laku = pohádka! Obsahuje 10ml laku krásné tmavě růžové barvy (č.M109), štěteček je skvělý, štětinky drží kde mají a celkově konzistence tohoto laku není ani hustá ani moc tekutá. Zkrátka akorát! Ovšem jevětší obrovitánské PLUS + ode mě získává za krytí!!!!! Kryje už v první vrstvě. Jak můžete vidět na fotkách. No není úžasný? Tak šup, šup, zvednou zadečky a šupem do drogérky :)

Jako vždy (poslední dobou) jsou prsteníčky ozdobeny kamínky. Tentokrát růžovými kytičkami.




Lakujete taky často? (já si nemůžu pomoct!)
Jaký odstín máte nejraději? A značku?



Přeji překrásný prosluníčkovaný den! 

Žádné komentáře:

Okomentovat