Tiny Bunny Free Lines Arrow Kris&stories: Papaya nails!

18. února 2014

Papaya nails!

Tak pro dnešek zase nějaké nehty, ať trošku obměním :) Nehty mám až do dnes, jen v trochu jiném stavu. Plánuji už nové, takže další přijdou na řadu za pár dní. Lakovala jsem v pátek na mou narozeninovou párty, to znamená 14.2. Je to další lak od miss sporty č. 452, s kterými jsem poslední dobou velice spokojená. Tenhle už máme dlouho, proto už je konzistencí hustší, ale ze začátku byla konzistence perfektní. Až tak, že i tomuhle odstínu stačila jedna vrstva a kryl krásně.Tak jako u minulého postu s nehty lak chválím a vřele doporučuji. Já osobně tenhle odstín kupuji určitě znovu! Jako vždy v poslední době mám prsteníček nazdobený kamínky, tak nějak se v tom teď vyžívám :D





























A jaké nehtíky máte teď vy?

přeji krásný slunečný den 

Žádné komentáře:

Okomentovat